FacebookE-mail: info@kozakital.hu

Projektjeink


 

Projekt címe: KOZÁK Kft. modern üzleti technológiafejlesztése

A kedvezményezett neve: KOZÁK Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

A szerződött támogatás összege: 271 729 798 Ft

A támogatás mértéke (%-ban):70%

A projekt megvalósításának kezdete:2021.07.13.

A projekt tervezett befejezési dátuma: 2023.07.12.

Projekt azonosító száma: GINOP_PLUSZ-1.2.1-21-2021-00493

 

Bemutatták a Kozák Kft. új telephelyét

2022.03.28.

 

 

Március 28-án délelőtt, Kecskeméten a Ceglédi út 306/A szám alatt található telephelyen sajtótájékoztató és helyszínbejárás keretében mutatták be a „Kozák Kft. modern üzleti technológiafejlesztése” című projektjét, mely a GINOP Plusz-1.2.1-21 konstrukció keretében valósul meg.

A Széchenyi Terv Plusz program által támogatott beruházás egy olyan telephely megépülését foglalja magába, amelyben egyszerre valósul meg egy több ütemből álló épületegyüttes részeként egy italszaküzlet raktárhelyiséggel és egy irodablokk. A projekt az épületegyüttes III. és IV. ütemét érinti, az I. ütem a HIPA Versenyképesség-növelő Támogatás keretében, a II. ütem pedig önerőből valósult meg. A cég ezentúl a projekt eredményeként egy olyan modern, a dolgozók és a beszállítok számára egyaránt minden igényt kielégítő telephelyen üzemelhet, amelyben az összes munkafolyamat egy helyen folyhat. A Kozák Ital kis- és nagykereskedés a Halasi úti telephelyét váltja ki az új épülettel. Eddigi italdiszkontjaik természetesen maradnak a megszokott helyeken, Kecskeméten, Cegléden és Félegyházán is..

Kozák Endre, ügyvezető igazgató és családja

A sajtótájékoztatót Pál Attila, a Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház színművésze nyitotta meg, majd tolmácsolta Kozák Endre, ügyvezető igazgató gondolatait. A beszédben felidézték a Kft. indulását és útját. Az italkereskedés 1997-ben egy 40m-es üzlettel kezdett, ma pedig már több mint száz beszállítóval dolgoznak együtt, és közel négyezer terméket kínálnak a vásárlóknak az új 4600 négyzetméteres raktárcsarnok segítségével. Egy dolog azonban változatlan: hagyományosan családi vállalkozásként működnek. Kozák Endre szerint az újítás új lendületet ad a cégnek, amire szükség is van, hiszen újabb diszkontok nyitását tervezik a régióban.

Szeberényi Gyula Tamás, alpolgármester és Kozák Endre

Szeberényi Gyula Tamás, Kecskemét alpolgármestere is részt vett az eseményen. – Az elmúlt évben több nagyvállalat beruházásainak átadásán jártam ugyan, de a mai projektbemutató kifejezetten hatalmas örömmel tölt el, hiszen azt mutatja, hogy a helyi kis-és középvállalkozásoknak is van lehetősége fejlődni és támogatásokat elnyerni. Különösen szimpatikus, hogy a napkollektorok telepítésével ez a telephely is a környezettudatosság mellett tette le a voksát – mondta az alpolgármester.

Az új raktárcsarnok

A beruházás kivitelezési részét a KOZÁK Kft. a Bács-Szinkron Kft., mint kivitelező segítségével bonyolította le, illetve ezen kívül eszközbeszerzésre, tanácsadásra és képzésre is sor kerül a projekt keretében összesen 271,73 millió forint feltételesen vissza nem térítendő európai uniós támogatás segítségével. Kovács Attila, építésvezető vetítéssel szemléltette a projekt folyamatait. A raktározás, a logisztika és az irodai munka már teljes egészében az épületkomplexumban zajlik. Már csak az italdiszkont kialakítása és a tereprendezés van hátra – tájékoztatott minket az építésvezető.

A helyszínbejárást követően Kozák Endre így nyilatkozott lapunknak: – A mai nap mérföldkő és egy igazi ünnep a számunkra, hiszen megkoronázta a 25. évünket. Továbbá az esemény jó apropójául szolgál annak is, hogy hosszú idő után ismét személyesen találkozzunk beszállítóinkkal, barátainkkal.

Vágsélei Csilla Sára

Fotók: Kovács Szabolcs/p>

Forrás: Szuperinfó

Sajtóközlemény

Megkezdődött modern üzleti technológiafejlesztése a KOZÁK Kft-nél

2021.07.13.

 

A KOZÁK Kft. megkezdte a GINOP_PLUSZ-1.2.1-21 Felhívás keretében támogatott, „KOZÁK Kft. modern üzleti technológiafejlesztése” című, projektjét. A 271,73 millió forint feltételesen vissza nem térítendő európai uniós támogatás segítségével. A 6000 Kecskemét, Ceglédi út 0367/37. helyrajzi számon lévő telephelyükön kívánnak létrehozni italszaküzletet, illetve hozzá tartozó irodablokkot, valamint ahhoz kapcsolódó eszközöket beszerezni, továbbá a munkavállalók képzésében, tanácsadásban való részvételét fogják biztosítani. A fejlesztés eredményeként új központ kerül kialakításra, mellyel új és modern munkakörnyezetet biztosítanak munkavállalóiknak, ill. tevékenységeik nagy részét egy helyen fogják végezni: az irodai feladatokat, az áruraktározási/kiadási feladatokat és italkereskedelmi tevékenységüket. A projekt a Széchenyi Terv Plusz program keretében valósul meg.

A Projekt során az alábbi tevékenységeket kívánják megvalósítani: ingatlan építés (italszaküzlet és irodablokk), infrastrukturális beruházás (út, járda, parkolóhely) technológiafejlesztés (készletkövetőrendszer és az ahhoz kapcsolódó eszközök, állványrendszer, targoncák), képzésen és üzleti tanácsadáson való részvétel, megújuló energiaforrást hasznosító technológiák alkalmazása (napkollektorok), információ technológiafejlesztés (IT eszközök).

Az elsődleges megvalósítási helyszínen (azaz 6000 Kecskemét, Ceglédi út 0367/37. hrsz.-en) két ütemből álló épületkomplexumot, egy 370,44 nm területű ital szaküzlet és egy 289,92 nm területű irodablokk építését tervezik megvalósítani, valamint ahhoz kapcsolódó eszközöket és technológiai fejlesztéseket véghez vinni.

A projekt másodlagos megvalósítási helyszíne 6000 Kecskemét, Halasi út 29. szám alatt található jelenlegi székhelyen, mely alkalmas a képzés és a tanácsadás megtartására, amíg el nem készül az épületkomplexum.

Projektjük sikeres megvalósításával céljuk, hogy a Ceglédi úti telephelyükön létrejöjjön a pályázat keretében elszámolni kívánt ital szaküzlet és irodablokk az új épület komplexum részeként. A beruházás által új központot alakítanak ki, mellyel új és modern munkakörnyezetet biztosítanak munkavállalóiknak, ill. tevékenységeik nagy részét egy helyen fogják végezni: az irodai feladatokat, az áruraktározási/kiadási feladatokat és italkereskedelmi tevékenységüket. Fejlesztésre kerül raktár és IT rendszerük is, mely által pontosabb, gyorsabb, hatékonyabb munkavégzési folyamatokat alakítanak ki. A készletkövető rendszerrel az áruraktározás- és nyilvántartás modernebb körülmények között fog megtörténni, ill. az egyedi igényeikhez kialakított állványrendszer is felállításra kerül. A projekt zárására a betervezett targoncák üzembehelyezésre kerülnek.

A beruházásnak köszönhetően a vállalat 104 darab munkahelyet tud megőrizni, és tovább 2 darab új munkahelyet teremt.

Projekt tervezett befejezési határideje: 2023.07.12.

Projektazonosító: GINOP_PLUSZ-1.2.1-21-2021-00493

További információ kérhető:

Kozák Endre

Elérhetőség: kozak.vnt2020@gmail.com

Sajtóközlemény letöltése